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El dólar operó con leve alza de 0,15% en jornada de fuerte operativa

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La evolución alcista en Brasil volvió a tener incidencia en el mercado local.
A pressman picks up a stack of uncut sheets of USD 20 bills on July 12, 2012, at the US Bureau of Engraving (BEP) in Washington, DC, where the high-tech presses run 24-hours a day. The BEP is a government agency within the United States Department of the Treasury that designs and produces a variety of security products for the United States government, most notable of which is paper currency for the Federal Reserve. The BEP had its foundations in 1862 with workers signing, separating, and trimming sheets of Demand Notes in the Treasury building. With production facilities in Washington, DC, and in Fort Worth, Texas, during Fiscal Year (FY) 2011, the BEP produced approximately 23.5 million notes a day with a face value of approximately USD USD 453 million. During Fiscal Year (FY) 2011, approximately 5.8 billion notes were delivered at an average cost of 9.1 cents per note. Ninety-five percent of the notes printed each year are used to replace notes already in, or taken out of circulation. Between the Fort
PAUL J. RICHARDS/AFP

El billete interbancario promedio cotizó a $ 28,360. En pizarra del BROU el valor de compra al público cerró a $ 27,87 mientras que el de venta lo hizo a $ 28,87.

El dólar operó este miércoles por segunda jornada consecutiva al alza.El billete interbancario promedio cerró el día con un leve incremento de 0,15% a $ 28,360, mientras que la última operación del día se realizó a $ 28,380 con alza de 0,18%.

En pizarra del Banco República el valor de compra al público cerró a $ 27,87 mientras que la venta lo hizo a $ 28,87.

Hoy fue una jornada de fuerte operativa en el mercado local, donde se operaron US$ 43,1 millones.

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